ICON – usuwanie białych plamek

ICON to innowacyjna metoda leczenia, którą oferujemy w ORTO-DENTICA . Pozwala ona na usunięcie białych plamek z powierzchni zęba oraz powstrzymanie początkowej próchnicy. I to wszystko bez borowania i bez bólu.

Jakie są przyczyny powstania białych plamek na zębach?

Białe plamki na zębach mogą stanowić nie tylko problem estetyczny, ale również powodować nadwrażliwość zębów i zwiększone ryzyko próchnicy. Ich powstanie na powierzchni szkliwa może mieć wiele powodów:

1. Spożycie wysokich dawek fluoru
  2. Demineralizacja szkliwa spowodowana początkową próchnicą
  3. Długie leczenie ortodontyczne
  4. Przyjmowane leki
  5. Urazy zębów mlecznych

Dotychczasowe metody usuwania takich przebarwień nie przynosiły zadowalających efektów:

• Terapia fluorowa – bardzo niska skuteczność, szczególnie w zaawansowanym przypadku
  • Borowanie i wypełnienia – inwazyjne metody wymagające zbędnej w tym wypadku utraty zdrowych tkanek zęba

Zalety stosowania Icon :

– Efekt estetyczny widoczny od razu po zabiegu
– Bezbolesna metoda: brak borowania, brak znieczulenia